מזגן מפסיק לעבוד אחרי כמה דקות

מזגנים נחשבים למכשירים איכותיים ועם תקלות מועטות. הדבר נכון גם כאשר הם עובדים שעות רבות ללא הפסקה. מדובר על כל מערכות המיוצרות על ידי יצרנים בעלי שם. ניתן למצוא מזגנים עיליים מפוצלים, מיני מרכזיים ומרכזיים. כל אחד יכול להגיע בתפוקת אנרגיה אחרת והבחירה בו נעשית על פי השטח שיש לקרר או לחמם. מזגנים מפוצלים מגיעים עם שתי יחידות והתקלות יכולות להופיע בכל אחת מהן. כך בפנימית הכוללת את המאייד וחלקים אחרים, וכן, בחיצונית הכוללת את המנוע, המדחס וחלקים אחרים. התקנתם מתבצעת על ידי טכנאי מזגנים העובד בשירות "פיקס קור". הוא אף מבצע שירותי תחזוקה הכוללים בין היתר גם ניקוי מזגנים.

תקלות פתאומיות

מדוע מזגן מפסיק לעבוד לאחר כמה דקות? הדבר קורה בגלל מספר תקלות אופייניות. לא מומלץ לנסות לאתר אותה או לתקנה לבד מחשש להחמרת הבעיה. בעת תקלה כזאת יש להתייעץ עם טכנאי שיגיע אל הלקוח ויאתר אותה עם המכשירים שבידיו ובעזרת הידע שלו. לפני הזמנתו יש לבדוק שטיימר הכיבוי אינו מופעל שכן, הוא זה היכול להפסיק פעולת המזגן.  

כרטיס פיקוד תקול – כרטיס זה מצוי ביחידה הפנימית ותפקידו הינו לחלק הוראות הפעלה ליחידות השונות ובעת תקלה בו המזגן מושבת. ניתן לבדוק זאת על ידי הוצאת השלט מהחדר. במידה והתקלה חוזרת על עצמה הרי שקיימת בעיה בכרטיס הפיקוד.  היא יכולה להיות, בין היתר, תקלה בכרטיס המאייד הנותן פקודות לכרטיס המעבה. במקרה הנ"ל מדובר ברכיב מקולקל ואז אין ברירה אלא להחליף את כל לוח הפיקוד. עלות התיקון נחשבת לגבוהה, יחסית, אבל אין אפשרות להימנע מההוצאה כי אחרת לא יהיה ניתן להפעיל את המזגן.

חיישן תקול – אינו מעביר פקודות וגורם למזגן להפסיק לפעול.

תקלה במנוע מאוורר – ביחידה החיצונית קיים מנוע מאוורר שתפקידו לקרר את המנוע והמדחס. במידה והמנוע מתקלקל, אזי המזגן סוגר עצמו כדי לא ליצור מצב של התחממות יתר.

קבל מנוע מאוורר תקול – יוביל לכך שהמאוורר לא יעבוד, מה שישבית את המזגן עצמו.

מדחס תקול – תקלה נדירה מאוד אבל אפשרית. עלות התיקון שלה הינה גבוה, יחסית. במקרים בהם מדובר על מזגן ישן, כדאי לבדוק אפשרות שלא לתקנו כלל אלא להחליפו באחד חדש. מחירו יהיה מעט יותר גבוה מאשר מחיר התיקון והוא יכול לעבוד היטב ולאורך שנים.

תיקונים קלים ניתן לבצע במקום, החלפת מדחס עלולה לקחת זמן רב יותר כי במקרים רבים הוא נלקח למעבדה כדי לברר אם בכל אופן ניתן להחליף בו חלקים ולתקנו בעלויות סבירות.

תקלה בימים חמים

כאשר מזגן מפסיק לעבוד לאחר כמה דקות בימים חמים ובעלי עומס חום גבוה אז, זמינות של טכנאי מזגנים מקצועי חשובה מאוד כי הוא יכול לספק פתרון מהיר ומיידי. הוא מגיע עם ניידת מאובזרת שבה ניתן למצוא גם חלקי חילוף תקניים. בעת הזמנת השירות יתאר הלקוח את מהות העבודה ויספק נתונים על דגם המזגן המושבת. כך יוכל הטכנאי להצטייד בחלקי החילוף הנכונים. התיקון ייעשה במהירות ויאפשר ללקוח לחזור לשגרה.  משום כך, לא כדאי ללקוח לנסות לטפל עצמאית בתקלה מחשש להחמרתה.

שירות מקצועי

טכנאי מזגנים מבית "פיקס קור" מספק שירות מקיף הכולל ייעוץ לגבי סוג המזגן שיש לרכוש, התקנה, תחזוקה שוטפת כולל ניקוי מזגנים תקופתי, תיקונים מגוונים ועוד. הוא בעל ניסיון רב המגיע ממתן שירות מקצועי עם יחס אישי ללקוחות רבים לאורך השנים. שירותיו ניתנים לפרטיים, לעסקים, למוסדות ציבור ועוד לאורך כל ימות השנה.